انتقاد مایکروسافت از گوگل درباره بروزرسانی اندروید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394
بازدید : 489
نویسنده : بنیامین سلمانی

وی گفت: «گوگل صرفا حجم عظیمی از کد را به دستگاه اندرویدی شما می فرستد و در این میان هیچ تعهدی نیز برای بروز رسانی وجود ندارد.» در این بخش از سخنانش، وی به عمد اجازه داد خنده حضار به اتمام رسد و سپس ادامه داد: «گوگل هیچ مسئولیتی در قبال بروز رسانی دستگاه های اندرویدی به عهده نمی گیرد و هر روزی که کاربران و بنگاه های تجاری از محصولات ساخت شده توسط پلتفرم این شرکت بهره می گیرند، در معرض خطر قرار دارند.

 اگرچه او با این صحبت ها انتقادات شدیدی را به گوگل روانه داشت اما از برنامه های خود و مایکروسافت در خصوص ارائه بروز رسانی و نحوه تعامل با اپراتورها برای سرعت بخشیدن به پروسه بروز رسانی در موبایل هایی که ویندوز ۱۰ بهره خواهند گرفت، خبر نداد.

مایکروسافت البته خود نیز از چند سال گذشته تا به حال، سابقه ای درخشان در زمینه بروز رسانی های ویندوز فون ندارد. برای مثال کاربرانی که از ویندوز فون ۷ استفاده می کردند نمی توانستند به ویندوز فون ۸ مهاجرت کنند؛‌ از طرف دیگر افرادی که از ویندوز RT استفاده می کنند، نخواهند توانست از ویندوز ۱۰ بهره گیرند (سرفس ۲) و دستگاه خود را به نسخه جدید بروز رسانی کنند.

همانگونه که گفتیم، مایکروسافت خود نیز از روند روانی برای بروز رسانی موبایل های ویندوزی بهره نبرده اما دست کم تلاش می کند تا با ویندوز ۱۰، اوضاع را به شکل مطلوبی بهبود ببخشد. Myerson در این خصوص توضیح می دهد:‌ «ما نیز قرار نیست همه بروز رسانی ها را به همه کاربران و در یک روز از ماه، برسانیم.»

جمله ی او چنین معنی می دهد که اگرچه ما هم در این امر کاستی هایی داریم اما در هر حال، کم کم بروز رسانی های خود را به اکثر موبایل های مبتنی بر ویندوز فون خواهیم رساند؛ ایده ای که دست کم در ارائه پیش نمایش های فنی برای ویندوز فون به شکلی سریع اتفاق افتاده است.

 

منبع:دیجیاتو

 

 



:: برچسب‌ها: مایکروسافت , گوگل , ویندوزفون , آپدیت اندروید , بروزرسانی اندروید , آپدیت ویندوزفون , بروزرسانی ویندوزفون ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 745
بازدید کل : 123290
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com